#yattzaindahlapanbelas
POSTED ON Saturday 25 April 2015 AT Saturday, April 25, 2015 \\
oitt.. so hari ni birthday aku yang ke lapan belas. yayy ! hehwhewhew.. okay so hari ni walaupun birthday aku.. aku tak dapat cuti wei.. tetap kene keje.. full pulak tu.. halamak.. so aku just mintak jasa baik abang razi manager aku tu untuk bagi aku break 2 jam.. hoho.. so aku pun ajak la kangkungzz datang jaya.. lepak kat jaya.. walaupun takde Naza, Nurul dengan Safi takde.. tapi hati dorang tetap ada dengan aku.. so cuma ade aku, Mimi, Amy, Qila and Qiqi.. heheh..

so hari ni kiteorang just makan kat thai express dan borak borak.. pastu tak perasan pulak kat ballroom ade event yang best.. nampak la ramai orang tapi cam malas je nak pegi en.. lepas Mimi balik baru kiteorang lalu situ.. and guess what.. ade photobooth.. ruginya tak perasan awal awal..boleh amek gambar dengan mimi sekali.. hmm..



Mimi bagi aku hadiah frame.. Qila bagi aku cupcake red velvet yang dia buat sendiri siap dengan cupcake handle.. dengan satu coupon yang depan tu gambar aku yang sangat huduh.. haha.. tapi comel sangat coupon tu.. Qiqi belanja aku buku kat kedai fixi.. hoho.. walaupun aku keje situ tapi tak penah sekali pun aku beli buku kat situ guna duit aku.. hahah.. kecuali buku Urban.. huahuahua.. then amy pulak bagi aku hadiah yang jugak DIY.. satu photo album dengan caption caption comel.. satu balang yang ade 100 quotes.. button badge dengan headband (eh betul ke eja) kahkahkah.. dan semua tu dia letak dalam satu bekas yang jugak di buat sendiri yang menyerupai satu bekas popcorn.. comel sangat ! Haidhir pulak belanja aku baju Hatta Dolmat.. hehe.. Angah which is kazen aku bank in duit rm300 dan suruh aku beli apa aku nak.. huahuahuahua ailebiu la angah.. hehe..




terima kasih korang sebab ceriakan hari aku.. terima kasih jugak pada thai express family sebab sudi datang time aku nak belanja makan haritu.. serious korang buat aku happy sebab dapat tengok muka korang semua malam tu.. boleh pulak lepas aku gi bayar bill tu tetibe Haidhir keluarkan hadiah daripada thai express dengan kad yang sebesar besar alam dari beg dia.. and kak hany pun bagi hadiah jugak.. pastu tetibe semua nyanyi lagu birthday untuk aku.. hahah.. terharu la siot.. pestaim kot celebrate beday ceni.. selain celebrate kat sekolah tu.. hahaha.. terima kasih korang semua buat aku happy untuk birthday aku tahun ni.. hahaha.. pastu balik rumah tadi celebrate beday aku dengan beday along dengan family pulak kat rumah.. sebab esok beday along en.. so celebrate sekali jela en.. 



Thank you gais !!